loading...
dariush music
dariush بازدید : 0 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ چطور دلت اومد از مرتضی پاشایی


Morteza Pashaee – Chetor Delet Omad

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و احساسی مرتضی پاشایی بنام چطور دلت اومد

 

34wy67ww575w83578w

دانلود در ادامه مطلب

 

 

 

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم ۴٫۵۶ مگابایت

» دانلود آهنگ چطور دلت اومد «

 

 

چطور دلت اومد بری
بعد هزارتا خاطره
تاوان چی رو من میدم
اینجا کنار پنجره
چطور دلت اومد بری
چطور تونستی بد بشی
تو اوج بی کسیم چطور
تونستی ساده رد بشی
چطور دلت میاد بامن
اینجوری بی مهری کنی
شاید همین الان توام
داری بمن فکر میکنی
چطور دلت اومد که من
اینجوری تنها بمونم
رفتی سراغ زندگیت
نگفتی شاید نتونم
دلم سبک نشد ازت
دلم هنوز میخواد بیای
حتی با اینکه میدونم
شاید دیگه منو نخوای
بذار که راحتت کنم
از توی رویات نمیرم
میخوام کنار پنجره
بیادت اروم بمیرم
چطور دلت اومد بری
بعد هزارتا خاطره
تاوان چی رو من میدم
اینجا کنار پنجره
چطور دلت اومد بری
چطور تونستی بد بشی
تو اوج بی کسیم چطور
تونستی ساده رد بشی
چطور دلت میاد بامن
اینجوری بی مهری کنی
شاید همین الان توام
داری بمن فکر میکنی
چطور دلت اومد که من
اینجوری تنها بمونم
رفتی سراغ زندگیت
نگفتی شاید نتونم
دلم سبک نشد ازت
دلم هنوز میخواد بیای
حتی با اینکه میدونم
شاید دیگه منو نخوای
بذار که راحتت کنم
از توی رویات نمیرم
میخوام کنار پنجره
بیادت اروم بمیرم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 131
  • کدهای اختصاصی
    کد ذکر ایام هفته
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • کد نمایش افراد آنلاین

  • مرجع کد آهنگ برای وبلاگ
    تماس با ما